Friday 20 April 2012

Benda FREE Ni, Berbaloi Guna Di Ambang2 Kegajian

mesti la teramat suka kan.. di ambang kegajian mesti la sumer orang tengah sengkek, nazak, kering kontang dan banyak lagi la istilah manusia zaman sekarang ni.. hehe.. manusia tu termasuk la diri aku sendiri *senyum selebar yang boleh*

aku ingat nak guna FREE tu weekend lepas tapi menengok keadaan langit yang tak begitu mengizinkan buat aku postponed dulu.. hehe.. *ape kaitan FREE dengan langit tu??*

nanti bila dah guna FREE tu pastu ujan pulak alamat kotor balik la C Puteh aku tu.. hehe.. FREE cuci kereta daa..


  disebabkan semalam langit cerah menandakan ujan kemungkinan tidak akan membasahi bumi maka aku pon dengan senang hati la menuju ke carwash tu.. *senang hati sebab FREE* (senyum lagi lebar)


baru 1st time FREE kat kedai ni, yang kedai lain ada la sekali dua jugak dapat free.. hehe..

yang seronok bila datang kedai ni sebab aku tak payah tunggu lama kat kerusi plastik tu sebab ada sofa.. kedai ni pon ada TV, siap ada astro lagi.. aku siap tukar channel lagi lau takde customer lain.. hehe.. lagi satu kedai ni murah, siap dengan vacum cuma RM8 sahaja..

mungkin carwash dekat2 kot so persaingan la sikit.. nak tarik customer kena la bagi murah baru orang nak datang.. hehehe

p/s: three star carwash tau, sebelah bengkel kereta.. blok tengah bahagian belakang shop lot seksyen 23, dekat carefour nak ke uptown Shah Alam *noted*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...