Sunday 15 April 2012

Alamak, Ape Sudah Jadi!!!

aiyoyoo.. pening sudaaa.. kenapa boleh jadi camni..


kenapa?? jadi ape??

aku la gatei tangan sangat nak usik itu, usik ini, tambah itu, tambah ini.. tangan ni tak reti nak duduk diam.. haishhh.. sekarang tengok la ape yang jadi.. semuanya berantakan.. nak kena setting balik blog aku ni..

kalau ade yang perasan (kalau ada la), banyak benda yang tak appear kat belog aku ni.. tapi bile aku nak add ape yang takde tu die cakap "already added".. tapi bila view my blog die tak appear la pulak dah.. adoi la, pening2 duk memikior cane nak settlekan masalah ni..

aii, rungsing hati.. kalau ada masa (kalau rajin la) aku akan setting balik a.k.a buat pembaharuan (new look) kat belog ni..

betol kata orang, terlajak kereta boleh tekan gear reverse tapi bila dan terlajak tangan ni tak terkejor setting yang lari bak Watson Yambek tu.. sabor jela.. huk2..

p/s: mood lari tiap kali nak hapdet belog
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...