Friday 23 September 2011

SUARAKAMI 2011


amacam, cun x? hahaha sila gelak lanun sampai kua muntah ijau ye uols.. siot je kn.. saja aku sajikan pemandangan mata yang cukup indah buat tatapan korang yang rendu kt aku.. yang x rendu toksah duk menyemak kat sini.. p men jauh2 sket nung..

setelah sekian lamanya belog ni x hapdet, ari ni aku dapat curi jugaks sedikit masa untuk belog tercinta yang 1 ini.. meh sini yang bujang rapat2, yang dah berstatus sila jarakkan diri anda ye.. nanti x pasal2 lak lebam bijik mato den ni..  aku nak bercerita tentang konsert SUARAKAMI 2011 yang berlangsung minggu lepas kat Stadium Merdeka..


ini adalah tiket kami

 

tag kami


main stage SUARAKAMI yang gah.. lighting dia santekkk.. w/pon ujan tapi ramai jugaks yang datang memeriahkan suasana, macam kami la..




  


memang bez konsert dia, x macam dalam tv.. esoknya aku try tengok kat tv coz ramai yang komplen cakap x bez.. betol la, memang berbeza sesangat live ngan kat tv.. part yang paling bez bila Azlan The Typewritter tu nyanyi.. suara dia, perghhhhhhhh.. very the bez la, terase macam nak joget2 je sekali ngan dorang..

gambar kat atas ni aku yang tengan ralit tengok dorang perform.. stacy, faizal tahir, hujan ngan retis2 antarabangsa lain pon bez..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...