Tuesday 27 September 2011

Rezeki

Alhamdulillah, sesungguhnya aku bersyukur kehadrat Mu Ya Allah.. setelah dua tahun lebih aku berhempas pulas bekerja di sini akhirnya segala penat lelah aku dihargai juga.. nama je aku ni WP 2 (masuk keje 8 pg balik 5 ptg) tapi 7.30 pg dah sampai opiz pastu 6.++ baru merasa balik ke rumah.. x macam pekeje lain yang bunyi je mesin punch terus punch out.. ohh, alangkan beruntungnya dorang sume..

ada hikmah di sebalik waktu keje aku yang lama tu, nah sekarang telah dikurniakan pekeje contoh bagi bulan April hingga Jun 2011 oleh Tan Sri (big boss di HQ).. untungnya aku sorang je yang dapat penghargaan ni untuk suku tahun kedua.. kiranya aku ni dah macam insan terpilih la.. hahaha..

ni gambar yang sempat aku amek semalam sebab sijilnya baru terima daripada admin..


pas ni aku akan kerja sungguh2 dengan cemerlang, gemilang, terbilang n tip top la untuk berkhidmat untuk negara.. "saya yang menurut perintah"

moga lepas ni dapat la APC pulok deh ^_~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...