Friday 19 April 2013

Sepuluh Tahun Dah

mak aihh, lama giler tak updated belog yang satu ni.. ibaratkan kalo rumah tak berkemas dah bersawang dah ni..

sekarang ni dah jarang sesangat buka belog sebab dah makin busy.. oppp ooppp, bukan busybody yer.. pelisss la.. busy dengan preparation yang makin dekat dengan hari.. rasa kekok pulak sebab dah lama tak buat keje ni..

dah SEPULUH tahun ape yer??? sepuluh tahun berkhidmat sebagai penunjuk masa aku..

kalo dedolu zaman skolah pernah buat karangan.. Aku Sebuah Jam.. hehe..


jam ni aku beli tahun 2004, masa tu form 4 aku ajak mak p beli jam kat kedai depan Pasar Kedai Payang tu.. sekarang ni kedai tu ada lagi kot.. hehe.. bila kira-kira balik 2004 sampai 2013 dah cukup 10 tahun pakai jam ni.. tak pernah tukar pon, tahan jam ni.. bateri pernah tukar 2 kali je seumur hayat dia.. masa beli dulu pon baru je RM60, bukan rege beratus2 pon..

disebabkan jam ni banyak berjasa pada aku, aku akan simpan sampai bila-bila.. sayang sangat ni, beli dengan duit biasiswa sendiri.. kantoi pulak cikgu suh beli buku pakai duit tu.. syyyyy, jangan gtau cikgu..

tu je sempat nak tulis sebab aku ni dah pom pang pom pang duk bersin+batuk demam selesema.. opiz bagi lunch lama suh aku rehat, bukan menghapdet.. okeh, nak p makan obat plak ni

p/s: sangat tak selesabila tak pakai jam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...