Tuesday 25 September 2012

Hartaku Hartamu Jua

soalan pepagi tadi..

join tak kursus nanti?

lam hati aku kursus pe pulak ni, xde info pon datang kat aku pasal kursus hari ni..

tajuk ape?

hartaku hartamu jua

nak joinnnn... tekocoh2 aku capai hp ngan note seploh ringgit lam handbag.. menonong ikut akak2 opiz sebab kebetulan bos aku mc hari ni.. gatal nak ikut padahal kursus tahunan dah terlebih dah.. haha

jawapan aku >> nak tambah ilmu la hehe

dapat la goodies bag sorang satu.. ni sume isi dia..


 back dated mingguan wanita.. dapat yang bulan Jun punye.. ada yang dapat majalah Midi jugak, tengok nasib la pe yang ada lam bag tu..


yang penting dapat sijil.. haha tu yang sebenarnya semua orang nak..

orang jabatan agama duk ceramah kat depan tapi aku lak duk baca majalah kat belakang.. tak sempat habis lagi seminar kami dah blahh.. haha.. jahat kan..

so lau nak tau lebih lanjut leh masuk web JAIS la ye.. sebab aku sempat saved input sikit je, lau salah tafsir naye kang..

p/s: sebenarnya kan aku rasa tajuk betul dia "hartamu HARTAKU jua" hihihi

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...