Wednesday 27 June 2012

Sama Tak??

malam tadi aku terjumpa gambar lama..

nak buat cane, sekarang ni asik sibuk je manjang duk mengemas.. kemas umah, kemas barang, kemas baju etc.. almaklumlah dah nak kena pindah dah aku ni.. pindah mane?? 1-pindah umah, 2-pindah meja kat opiz.. aku dah kena transfer unit, arini last day kat UG n esok 1st day kat UP.. kemaen jauh aku mintak transfer tapi alih2 kena transfer dalaman aje T_T.. dah2 xnak spoil mood cite sal transfer sejengkal tuh..

la ni aku nak cite sal gambar ni..


aku ke ni??

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


yang ni memanglah gambar aku.. gambar mase bday aku tahun 2011..


sama tak?? btw aku suka sangat gambar ni.. adiah daripada Kak Gee.. aku kenal kak Gee tahun 2007, mase tu dia ketua kelas kami masa sem 1.. pastu dapat keje same2 kami kena campak ke Shah Alam dua orang.. member2 study sume 48 orang (lau x salah la) kene campak ke Putrajaya ngan KL, so menyewa la aku dengan Kak Gee ni kat sini..

Kak Gee bagi aku gambar ni masa dia kena transfer balik JB, bulan Mac lepas baru jumpa dia kat wedim Ena (sorang lagi ex-hosmet kami)..

sorang2 dah kawan aku kene transfer.. Kak Gee ke JB, Ena ke JB, Kak Bie ke Putrajaya, Nancy ke Sarawak, Maya ke JB, Ina ke Ampang n aku plak bile nak ke Terengganu ni?? *ketap gigi*

sekarang ni bawak diri la sorang2 g memane lau incik Sayang Saya tak temankan.. sOb..sOb..*basah pipi*

p/s: pasni dah tak aktif la nak menghapdet belog ni.. esok nak kene keje dengan big bOss dah.. sori la bulan lepas aku tak muncul sebulan dengan enrty2 baru, aku balik kampung dua minggu.. banyak urusan nak kena uruskan, ni pon minggu depan kena balik kampung lagi *poket kering*


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...