Thursday 3 May 2012

I Like Makan Nasi Minyak FREE

mulai sekarang dah start majlis kawen, nanti masuk cuti sekolah je tiap2 ari maunye ada jemputan kawen.. so mase ni la boleh jimat bab makan.. haha..

ni aku memeriahkan majlis kawen budak umah aku, Kak Hanum dan pasangannya Kelana Edy.. dorang nikah 28/4, majlis belah perempuan 29/4 dan majlis belah lelaki 5/5 ni..

so pasni WANTED la nak hosmet sorang lagi untuk ganti tempat Kak Hanum tu..

ni masa majlis belah perempuan yang telah diadakan di Sekinchan, Selangor.. elok2 kami sampai dorang tengah tunggu pengantin laki sampai nak bersanding :)

ni la pengantin perempuan merangkap bekas hosmet aku..

sebab pengantin laki dah nak sampai so aku makan la dulu.. ni dia nasi puteh lauk ayam celup tepung, kerang, daging masak kicap, masak lemak babat (perut lembu), n sayur.. makanan orang jawa, tah betul ke tak nama lauk2 tu.. aku tau makan je.. haha..

raja sehari : Kelana Edy n Nor Asrifahanum

aku heret mrs Conan ajak temankan :)

Kak Pikah : hosmet aku jugaks tapi dia tido sana masa kenduri

n ni, aku lah.. sape lagi.. tumpang duduk ye.. hehe

minggu ni lau free aku g majlis belah laki pulaks.. makan free tuh :p

p/s: sonok tengok kengkawan naik pelamin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...